Cuma Menghitung Hari



Cuma Menghitung Hari | Alhamdulillah, akhirnya dah sign S&P baru-baru ni untuk aku miliki aset seterusnya. Target memang dalam lima tahun lagi aku nak ada rumah sendiri, tapi rezeki sampai awal. Alhamdulillah.

Takut jugak sebenarnya sebelum aku dan Puan Isteri nak beli rumah ni. Iya la, komitmen tinggi. Bayaran bulanan pun tinggi. Tapi sampai bila nak takut kan? Kalau takut, sampai ke sudah tak beli rumah.


So bila dah sign S&P ni, lagi la tak sabar nak tunggu rumah siap. Tapi lagi tiga tahun la baru nak merasa. Takpe, buat masa ni kita usha-usha dulu deko rumah. Senang nak susun budget.

Buat masa ni, kita menghitung hari je la... 

Catat Ulasan

0 Ulasan