Barang Naik Lagi

Barang Naik Lagi | Kecoh sehari dua ni, atau dah seminggu lebih pasal harga barang naik. Baik yang berniaga atau kegunaan sendiri, memang terasa jugak la...

Macam baru ni, Puan Isteri nak cari telur gred A sebab ada order... Selalunya kedai runcit kat area rumah aku ni ada ja, tapi hari nak cari tu, memang tak ada langsung. Kat Lotus pun boleh tak ada. Nasib baik la rumah aku dekat dengan pasar borong, dapat jugak la walaupun mahal sikit. 

Tapi itu la, walaupun kita ni terkesan, tapi masih ada jugak kenaikan ni biasa dan terkawal. Tepuk dahi aku bila baca. Hai la nasib badan. Dah la ramai terkesan sebab Covid19 ni, lepas tu harga barang naik lagi. Nasib baik banyak sektor ekonomi dah bukak, kalau tak, tak tahu la. Tapi kalau tengok kes ni, tak tahu la berapa lama boleh bertahan, cuma mampu berdoa yang terbaik je la.


Catat Ulasan

1 Ulasan

Tinggalkan komen anda di sini...

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)