Ini Pun Dah Cukup



Ini Pun Dah Cukup | Aku dengan Puan Isteri kadang-kadang sampai dah tak tahu nak makan apa. Aku tanya Puan Isteri, Puan Isteri tanya aku, last-last dua-dua mati kutu.

Bukan takda lauk dalam peti, ada ja. Sebab selalu restock barang barang dapur. Siap dah ada portion untuk setiap hari. Tapinya entah, sampai tak tahu nak masak apa dah. Google resipi pun macam-macam sangat jumpa. Last sekali sedap jugak makan nasi kering macam ni.

Hari ni, aku suruh Puan Isteri buatkan sambal bilis petai kering, lepas tu goreng telur. Itu pun dah cukup, siap bertambah lagi.

Patut la kadang dok tengok FB ramai mak-mak duk buat status tanya nak masak apa hari ni. 

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Betul tu. Lauk begini pun dah cukup menyelerakan. tak payah dah nak fikir masak lauk lain.

    BalasPadam

Tinggalkan komen anda di sini...

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)