Kelebihan Orang Yang Dah Lengkap Vaksin


Kelebihan Orang Yang Dah Lengkap Vaksin | Setelah dua hari menunggu, hari ni ramai yang bagi reaksi berbeza dengan pengumuman dari Perdana Menteri. Bagi yang dah terima dua dos vaksin, sekurang-kurangnya dorang ni dah dapat sedikit kebebasan. 

Berikut merupakan kemudahan yang bakal diterima bagi individu yang menerima vaksin lengkap :


Tapi untuk kami yang duduk di Lembah Klang ni, cuma boleh tengok je la orang dari negeri lain enjoy kelebihan yang diterima ni. Kami ni, nak beralih ke Fasa 2 pun, masih tak nampak bayang lagi. 

Tapi kena ingat, walaupun dah dah diberi kelonggaran, SOP tetap kena jaga dan kena patuhi. Dah lengkap vaksin, belum tentu lagi kita takkan dijangkiti Covid19, jadi jaga la SOP. Vaksin ni cuma untuk mengurangkan risiko dari mengalami kesan yang teruk akibat Covid19. 

Aku ni dapat Astrazeneca, jadinya, harapan bila dah dapat dos kedua hujung September nanti, ada la berita baik. 

Catat Ulasan

0 Ulasan