Cara Mudah Potong Siput Sedut



CARA MUDAH POTONG SIPUT SEDUT | Dari minggu lepas lagi Puan Isteri dok sebut nak makan siput sedut. Cumanya aku macam malas nak pergi beli walaupun dekat je dengan pasar. Tapi tetiba pagi ni macam rajin pulak nak pergi.

Tapi terfikir, macam mana nak potong, pisau tebal takde, kalau ada pun, takut terpelanting merata hala. Lepas tu try la jugak cari inisiatif lain nak potong siput sedut ni, eih, alih-alih naik kat FB Puan Isteri cara mudah nak potong siput sedut. Ada yang guna gunting pokok, ada yang guna cutter. So, sebelum ke pasar, aku ke Mr DIY dulu beli cutter.


Dan tadaaa... Senang gila nak potong siput sedut ni. Tak payah nak hentak-hentak pisau. Buat kat singki je. Muncung tu pun tak terpelanting sangat. Semua dalam sinki je. 


So, kalau korang nak makan siput sedut, guna je cutter ni. Mudah dan laju. 


Catat Ulasan

1 Ulasan

Tinggalkan komen anda di sini...

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)