Masih ada yang mencari...



Aku sebenarnya dah agak lama tak buat job ghostwriter ni. Ada la sikit-sikit. Tapi sebab jarang brandingkan diri. So, agak kurang la. Awal-awal dulu macam rajin, tapi makin lama makin kurang dah nak promot. 

Tapi masa aku keluar berdua dengan Puan Isteri, tiba-tiba aku dapat satu whatsapp tanyakan pasal khidmat menulis ni. Terkejut jugak, tapi layankan je.

Rupanya dia berminat dan apa yang dia mintak aku tulis tu, kisah seram. Wowww.. Interesting. Aku tak pernah lagi. So dia bagi kat aku pointform dan aku akam kembangkan sikit. 

Alhamdulillah, masih ada lagi yang mencari dan jumpa khidmat ghostwriter ni. Rezeki... 

Catat Komen

1 Ulasan

Tinggalkan komen anda di sini...

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)