PKP 2.0 : Kita Dah Bersedia


Sebenarnya bila tengok kes yang makin meningkat dari bulan 12 hari tu, bila dah jejak empat angka ni, aku rasa ramai rakyat Malaysia dah bersedia fizikal dan mental untuk hadapi sekali lagi Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) 2.0.

Bukan la nak kata ramai orang naj PKP ni berlaku sekali lagi, tapi disebabkan kita nak hidup kembali normal dalam norma baharu macam PKPP tu, nak tak nak kita terpaksa bersedia. 

Disebabkan ada pihak yang pentingkan diri sendiri, kita yang kat bawah ni la jadi mangsa. Dan bagi yang kehilangan kerja, bertabahlah, insya Allah kita sama-sama hadapi dan ada peluang untuk kita nanti. Amin... 

Catat Komen

1 Ulasan

Tinggalkan komen anda di sini...

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)