Selepas 3 Tahun 8 Bulan, Selamat Tinggal

Its time to say goodbye. Selepas 3 tahun 8 bulan aku di M K Land Holdings Berhad, dah sampai masa aku berhijrah ke tempat lain. Mungkin rezeki aku kat situ, sampai hari ni je. 



selepas berbincang dan fikir semasaknya, aku rasa lebih baik aku undur diri. Bukan tak sayang kawan-kawan kat situ yang aku dah anggap macam keluarga aku sendiri, tapi mungkin rezeki aku dah tertulis di tempat lain. Aku dah bersedia dan redha apa yang berlaku. Aku rasa bukan aku sorang ja yang alami perkara ni. 


Tapi yang pasti, aku akan rindukan semua kawan-kawan kat situ. Bercuti, bekerja sekali, semuanya ada. Aku takkan lupakan semuanya. 


Terima kasih kepada kawan-kawan, bos-bos dan jugak EC yang sudi mengajar dan membantu aku dalam mencari pengalaman baharu. Insya Allah ikatan yang dibina akan berkekalan sampai bila-bila. 

I will miss you guys a lot... 


Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Insyaallah ada rezeki lain nanti.. Think +ve..

    BalasPadam
  2. InsyaAllah something better is coming your way. Good luck Fir!

    BalasPadam

Tinggalkan komen anda di sini...

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)