Selangor Takda Air Lagi? Relaks la...



Macam tak biasa kan? Relaks je. Isu gangguan bekalan air ni dah jadi macam acara bulanan dah. kiranya kalau takda gangguan bekalan air, macam tak lengkap pulak bulan tu.

Haish... Tapi nak buat macam mana kan. Dah cari rezeki kat sini. Nak tak nak, memang kena hadap jugak. Cuma yang boleh berharap, pihak bertanggungjawab ambik langkah yang patut la. Takkan hampir setiap bulan rakyat nak kena hadap benda yang sama.

Sultan Selangor pun dah bertitah agar isu air ni tak dipandang ringan. Ambil tindakan tegas terhadap pihak yang bertanggungjawab ni.

Haish.. Entah la... Harap-harapnya untuk masa ke depan ni, dah tak ada la gangguan bekalan air ni. Kalau ada gangguan lagi, cari la bomoh mana-mana... 

Catat Komen

2 Ulasan

  1. setiap bulan mesti ada sekali, kesian pada yang terkesan. rumah IQ okay jer, sebab apartmen tangki besor

    BalasPadam
  2. Semoga cepatlah berakhir masalah ketiadaan air ni.

    BalasPadam

Tinggalkan komen anda di sini...

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)