Peluang Bekerja Dengan iREHAB




Rezeki masa musim-musim pandemik ni memang tak boleh dijangka. Berapa ramai yang diberhentikan kerja disebabkan keadaan ekonomi negara tak stabil. Sedih bila dengar benda-benda macam ni. Unexpected. Nak cari kerja pun bukan senang. Jadi, ramai yang terpaksa mencari kerja sampingan untuk menampung kehidupan seharian. 

Tapi, ni mungkin peluang untuk korang mendapatkan pekerjaan baru sebab iREHAB sekarang tengah mencari caregiver atau penjaga melalui latihan yang dorang tawarkan.

iREHAB sekarang ni menawarkan peluang latihan dan pekerjaan untuk menjaga warga emas. Tak kisah la sama ada korang ada pengalaman ataupun tidak dalam menjaga warga emas ni, iREHAB boleh membantu korang melalui latihan yang ditawarkan. 


Kursus atau latihan penjagaan ni tak lama, cuma satu hari je. Dan apa yang menarik, kursus yang ditawarkan ni bukan sahaja belajar secara teori tetapi jugak praktikal atau hands-on di iCenter atau jugak iHome. Jadi korang boleh praktikkan apa yang dibelajar semasa kelas teori di kelas praktikal. Mudah dan aku rasa berbaloi dengan apa yang ditawarkan.

Nak join kelas ni pun bukannya mahal. Cuma RM70 je. Dan sebaik tamat kursus tu, insya Allah korang akan diberi peluang untuk bekerja bersama iREHAB.

Jadi, untuk maklumat lanjut, korang boleh hubungi 012-9061690 atau 017-988 0324 untuk membuat temujanji atau ke laman media sosial iREHAB.


About iREHAB :

About iRehab

 

Established in January 2010, iRehab has been synonymous with quality patient care and excellence, servicing various communities irrespective of colour, creed or financial status.

REHABILITATION SERVICES

iRehab was initially conceived to provide neurological rehabilitation to clients. Over time, we started providing additional rehabilitation services, such as musculoskeletal, paediatric and cardiopulmonary rehabilitation to better service our clients’ needs.

 

ONE-STOP SOLUTION

We provide a one-stop rehabilitation solution for our clients. Our team consists of licensed physiotherapists, occupational therapists, speech therapists, prosthetists & orthotists, doctors and nurses.

 

HOLISTIC APPROACH

We offer a holistic approach towards individualised care through a judicious diagnosis process that would yield favourable functional results for our clients. In line with this, each client is allocated to a personal physiotherapist and their rehabilitation is centred along a “Goal-Oriented, Time-Limited” approach.

EAST-MEETS-WEST APPROACH

To meet the unique needs of our clients, we have adopted the “east-meets-west” approach in which we use modern Western medical techniques and devices but we also work closely with Traditional Chinese Medicine Specialist (upon request).

 

CONVENIENCE

We make rehabilitation convenient for our clients as our facility is located nearby a housing area that makes it easy to access and sufficient parking bays are available even at peak times.

 

TRANSPORTATION

As an additional service, we also provide two-way transportation at a minimal cost that can bring your loved ones to and from our centres. Our drivers are reliable and trained in basic handling and transfer skills.

Catat Komen

2 Ulasan

  1. Boleh share ni.. Mungkin ade yg memerlukan pekerjaan

    BalasPadam
  2. Sekarang ni ramai yang takde pekerjaan kan .. bokeh la cuba memohon dengan iREHAB mana tahu rezeki..

    BalasPadam

Tinggalkan komen anda di sini...

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)