Nak gunting rambut ke tak?



Dari dulu lagi aku teringin berambut panjang dan tebal. Tapi bila dah panjang, dah tebal aku rasa macam rimas, berat kepala. Macam mana tu? Selalunya sebulan sekali aku gunting rambut. 

Masa awal PKP hari tu, memang tak gunting rambut langsung sampai la kerajaan izinkan kedai gunting rambut ni dibenarkan beroperasi ikut SOP. Kiranya dah dua kali aku gunting rambut dalam tempoh PKPB dan PKPP. 

Tapi, walaupun sekarang Selangor PKPB dan boleh gunting rambut, memandangkan kes pun tengah banyak, aku duk berfikir lagi nak gunting ke tak. This is the right time to simpan rambut panjang. Tapi itu la. Rasa macam rimas pulak. Puan Isteri pun tak suka aku rambut panjang dan aku pun macam rimas rambut panjang walaupun teringin. Macam mana tu? 

Catat Komen

3 Ulasan

  1. Baik gunting skrg nanti kalau2 kena pkpd lgi pnjang rambut 😅

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi time ni boleh rambut panjang.. Kalau tak, x sempat panjang bini dah bising.. Hahahah

      Padam
  2. kalau suka simpan, kalau rimas tebas hehe

    BalasPadam

Tinggalkan komen anda di sini...

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)