Alamak, Ada Masalah Kulit Kering



Aku dah perasan kat tangan aku ni naik macam dalam gambar tu dah dua tiga hari. Tapi aku biarkan je sebab nanti hilang la. Selalunya aku biar je nanti hilang la. Takdanya nak sapu losyen ke apa. 

Tapi hari ni, macam gatal pulak, aku pun menggaru la kat tempat tu, terus lagi nampak kesan kulit kering tu. Haishh... Stress pulak tengok tangan sendiri.


Orang cakap kena banyakkan minum air. Nak kata kurang minum air, aku rasa memang banyak dah air kosong aku minum sebab aku tak minum manis dua minggu lebih, portion makan pun dah kurang. So, cover dengan air kosong je la. Takpe la... Tunggu dan lihat je la.. Nanti hilang la... Ke korang ada tips lain? 

Catat Komen

0 Ulasan