Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke-2



Alhamdulillah, dah genap dua tahun aku tamatkan zaman bujang. Dah berbini dah pun. Walaupun baru dua tahun, terasa kejap sangat. Rasa macam baru ja kahwin. 

Dua tahun, tak boleh nak bandingkan dengan orang yang dah berpuluh tahun kahwin. Lagi banyak cabaran dalam berumahtangga. Aku yang baru ja setahun jagung dalam alam rumahtangga ni pun bermacam cabaran yang kena hadap, tapi Alhamdulillah.. Asam garam hidup berumahtangga. Sedangkan lidah lagi tergigit, ini pula suami isteri, kan? Bertolak ansur dan saling memahami menjadi kunci kebahagiaan rumahtangga. Insya Allah. 


Doakan kami kekal hingga ke jannah dan diberikan rezeki yang baik-baik. Insya Allah, semuanya akan baik-baik di tahun mendatang. 

Catat Komen

1 Ulasan

  1. Happy Anniversary Fir dan pasangan moga di murahkan rezki di mudahkan segala urusan.

    BalasPadam

Tinggalkan komen anda di sini...

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)