Life Is A Drama..

Logo KBBA

09 Jun 2020

Buat Dalam Diam

Bila fikir-fikir balik, aku rasa dah tiba masanya untuk aku buat sesuatu dalam diam. Tak perlu nak canang sana sini supaya aku dapat buat kejutan. Bukan untuk jadi perahsia selamanya, tapi mungkin untuk sementara. Jadi, kalau benda yang aku plan tu tak jadi pun, takda la malu sangat kan? Sebab aku sorang ja yang tahu benda tu. 


Insya Allah, kalau keadaan mengizinkan, aku akan jadikan benda yang aku rancang ni satu realiti. Aku akan anggap itu sebagai satu cabaran untuk aku. Aku pun boleh buat. Kalau orang lain boleh, kenapa aku tak boleh??

Apa yang aku nak buat dalam diam?? Well, i have few. But tengok la mana yang akan terlaksana dulu. Mungkin ambil masa sikit la kot. Tapi insya Allah, aku akan berjaya jugak satu hari nanti. Sabar... 

Tiada ulasan: