Life Is A Drama..

Logo KBBA

15 Januari 2020

Tak Pantang Langsung

Dengan musim influenza kebelakangan ni yang makin serius, aku pun tak terlepas kena tempias influenza. Rasanya la. Hehehe.. Tapi Alhamdulillah makin baik.

Dah dekat dua minggu aku batuk and baru ja baik demam. Tapi sepanjang aku dok batuk ni, memang tak ada pantang langsung la aku ni. Pantang nampak memang makan je. 


Durian, rambutan dan minuman berais aku tak tinggal langsung. Kadang kena berleter jugak dengan bos aku and kawan-kawan, tapi aku pekakkan telinga je la. Hehehehe...

Sebab jenis aku, aku malas nak layan sakit-sakit ni. Lagi layan, lagi sakit. So, ignore je la kan... 

Tiada ulasan: