Life Is A Drama..

Logo KBBA

30 Oktober 2019

Orang Berkata, Kita Yang Merasa

Kadang-kadang ada setengah daripada kita bercakap ikut apa yang kita rasa walaupun sekadar bergurau. Kadang kita yang merasa ni, terpaksa pendam ja la sebab orang tak tahu apa yang kita lalui sehari-hari yang kita kena hadap.



Kita nak bercerita kadang rasa macam tak patut pulak. Sebab kalau bercerita pun, agak-agak dorang faham?? Macam mustahil ja walaupun kita tak pernah bercerita lagi sebab kita rasa dorang takkan faham dan takkan pernah faham keadaan dan situasi yang kita tengah hadapi.

Insya Allah, sampai masa mungkin dorang akan faham bila berada dalam situasi kita tu. Tapi kita perlu yakin, ada jugak orang yang turut merasa dengan apa yang kita sedang alami. Cuma mereka yang pernah alami ja akan faham dengan situasi kita. Apa yang kita kena lalui, apa yang kita kena hadap, insya Allah semuanya dipermudahkan. Hanya pendam sendiri ja la kan.

Tiada ulasan: