Life Is A Drama..

Logo KBBA

04 Julai 2019

Bukan Tak Boleh tengok gambar Ngeri, Tapi....

Setakat gambar ngeri tu, apa la sangat aku. Aku bukannya tak boleh tengok. Boleh sangat. Bagi je aku tengok apa-apa gambar ngeri. Tapi akibatnya, memang sampai terbawak-bawak ke dalam mimpi. Hahahaha....

Dari dulu lagi, aku tak boleh tengok gambar ngeri. Memang kalau boleh elak, aku akan elak dari tengok gambar-gambar macam tu. Setakat darah tu aku okay lagi. Tapi kalau tunjuk daging terbelah la, otak terkeluar la. Malam tu tunggu la, memang aku mimpi ngeri.

Google

Macam malam tadi la. Aku tengok gambar yang uncensored budak kena baham buaya dekat overseas tu. Mula tengok memang okay lagi. Tapi boleh terbawa sampai ke dalam mimpi. Siap bersambung-sambung dengan benda yang tak logik. Haishhh..tapi mimpi mana ada yang logik kan?

Korang kalau ada gambar ngeri, jangan sesekali tunjuk kat aku. Memang aku seligi sorang-sorang nanti. 

1 ulasan:

Car Rental In Alor Setar berkata...

hahaha baru nak send gambar yg lagi seram