Life Is A Drama..

Logo KBBA

27 Mei 2019

Zakat Fitrah Untuk Dua

Alhamdulillah, selesai tunaikan zakat fitrah untuk aku dan Puan Isteri. Kalau sebelum ni aku cuma tunaikan kewajipan ni untuk aku sorang, tahun ni merasa la aku tunaikan untuk kami berdua pulak. Masa nak tunaikan tu macam tak percaya pulak. Hahahaha... 


Alhamdulillah dah selesai dah. So tak payah nak pening-pening cari amil zakat. Masa bayar zakat fitrah ni pun. Asa aku tengah berjalan dengan family mertua aku kat Plaza Alam Sentral. Alang-alang dah jumpa kan, baik settle awal. Kalau dok bertangguh, takut tak tercari nanti. Tambah time kelam kabut. Lagi la....


Tahun ni berdua, tahun depan? 

Tiada ulasan: