Life Is A Drama..

Logo KBBA

06 Mei 2019

Salam Ramadan 1440H

Alhamdulillah, dapat jumpa Ramadan lagi tahun ni. Kali ni dah ada bini untuk kejut sahur. Hahahaha.. Tapi awal-awal lagi aku dah cakap kat Puan Isteri, jangan beriya sangat untuk sediakan makanan sahur aku. Sebabnya, masuk minggu kedua nanti, aku cuma bangun minum air masak je. First week puasa ni je makan, tapi tak beriya la. 


Memang dari dulu lagi, first week puasa ja aku bangun makan sahur, selalunya nasi atau makanan berat la. Lepas dari tu masuk je minggu kedua, bangun minum air je. Sebab awal-awal ni nak biasakan dulu je. 


Apa pun, selamat berpuasa semua. Semoga Ramadan kali ni membawa 1001 keberkatan dan kemanisan untuk kita semua. Selamat Menyambut Bulan Ramadan 1440H.

Tiada ulasan: