Life Is A Drama..

Logo KBBA

19 September 2018

Tarikan Lukisan Mural Di Bukit Merah Laketown Resort

Ada yang pernah ke Bukit Merah Laketown Resort tak? Mesti ramai kan yang pernah ke sana... Kalau tak pun, korang mesti tahu kan pasal BMLR ni. Famous dengan waterpark dan Pulau Orang Utan dekat sini.

Kalau korang berkesempatan ke BMLR, ada benda baru dekat sini. Bukan setakat waterpark dan Pulau Orang Utan, tapi tarikan yang baru je siap, korang boleh bergambar dekat lukisan Mural yang bertemakan Sayangi Malaysiaku. Baru je lagi siap 16 September hari tu. 

Kebetulan aku ke sana sebab kerja, jadi aku terus la bergambar dekat situ. Ada 10 lukisan mural dan graffiti yang menarik untuk korang bergambar kat situ. Bagi aku, memang lawa-lawa la lukisan yang dorang buat ni.

Masa aku sampai, dorang tengah dok melukis, tengok macam takde apa sangat, setakat conteng je, tapi bila dah siap, kagum pulak aku dengan lukisan dorang ni. Hehehe...

So kalau korang kebetulan kat area sana, jangan lupa singgah Bukit Merah Laketown Resort tau... Drama 

2 ulasan:

Siti Yang Menaip berkata...

ni murals kat entrance ke ? hehe tahun lepas pegi tpi tak prasan pun. keee memang jenis jalan menonong cheq tak pandang kiri kanan =P

Firzz Radzi berkata...

Mural ni baru lagi buat... Dalam dua minggu camtu..