Life Is A Drama..

Logo KBBA

12 Ogos 2018

Tak Sempat Nak Berupdate

Dua minggu ni memang aku agak sibuk dengan hal kerja.  Iya la,  macam-macam benda nak kena settle dengan cepat dan semuanya urgent.  Kau rasa? Nasib baik la ada satu dua benda yang memang aku dah buat awal lagi.  So kurang sikit la beban tu,  cuma biasa la,  touch-up sikit-sikit tu. 

Dengan sibuk majlis aku lagi.  Dah la semua yang berkaitan kerja tu nak kena cepat sebab semuanya berlaku masa minggu majlis aku berlangsung tu.  Memang balik rumah,  aku terus terbaring.  Fizikal memang tak penat,  tapi otak tu. 


Insya Allah,  sehari dua lagi settle la apa yang patut,  jadi aku boleh fokus untuk majlis aku pulak.  Nak fikir apa pun tak tahu la.  Macam-macam dalam fikiran aku sekarang ni.  Ada yang aku rasa cukup,  ada yang aku rasa tak cukup.  Haish... Setan pun mula buat kerja... Hahahaha.. 


Doakan semoga semuanya dipermudahkan...

Tiada ulasan: