Life Is A Drama..

Logo KBBA

16 Mei 2018

Tahun Terakhir Berpuasa Sebagai.....


Sedar tak sedar,  kita berjumpa lagi dengan bulan Mulia,  bulan Ramadhan al-Mubarak.  Alhamdulillah diberi peluang oleh Allah SWT untuk berpuasa lagi kali ni.  Serius tak sedar pun masa berjalan,  rasa macam baru ja lagi sambut raya puasa.  Pejam celik pejam celik,  kejap pulak rasanya jumpa bulan puasa lagi. 


Dan insyaAllah,  tahun ni tahun terakhir aku berpuasa sebagai orang bujang.  Tak lama je lagi.  Dalam beberapa bulan.  Sekarang ni aku rasa dah boleh kot counting days.  Hehehehe. Harap tahun depan, bersahur dengan bukak puasa,  ada la peneman.  Insya Allah. 


Apa pun,  aku nak ucapkan,  selamat berpuasa kepada semua yang beragama Islam.  Jadikan Ramadhan kali ni lebih bermakna dan kita boleh bermuhasabah diri.  Tingkatkan amalan dan semoga Ramadhan kali ini menjadi titik perubahan kepada kita.  Satu pesanan aku,  sahur sebelum Subuh tau,  bukan selepas Subuh. 


Selamat Berpuasa Semua!!! 

Tiada ulasan: