09 Disember 2017

Tak Percaya Berada Di Kuala Lumpur

Sebelum ni,  aku duk tengok ja orang lain dok bercerita tenrang hidup dorang di Kuala Lumpur.  Dari kawan-kawan sampai la kepada keluarga aku sendiri.  Sedangkan aku masa tu kerja kat Ipoh.  Sesekali teringin jugak nak merasa macam mana hidup kat Kuala Lumpur.  Hehehehe.. 

Tapi sekarang ni,  bila dah dekat lapan bulan kerja dekat Kuala Lumpur ni,  aku kadang-kadang masih tak percaya sekarang ni aku sebahagian daripada warga Kuala Lumpur.  Tambah lagi masa aku drive or rempit kat tengah-tengah KL.  Iya la,  dulu orang ja yang bawak aku.  Tapi sekarang,  aku sendiri yang rasa. 


Hidup kat KL ni,  entahlah,  tak tahu nak kata macam mana.  Ada masanya best gila,  tapi ada masanya macam stress gila.  Hahaha... Tak tahu nak cakap macam mana.  No explanation for that. 

Apa pun,  hidup kat mana-mana pun sama ja asalkan pandai jaga diri.  Kena pandai pilih kawan dan sentiasa ingat yang tersayang... 

2 ulasan:

  1. betoi..hidup kat mana2 sama sahaja asalkan kita pndai sesuaikan diri dan jaga diri

    BalasPadam
  2. hidup dimana pun sama saja , cuma kena pandai pilih situasi keadaan sekeliling

    BalasPadam