28 Disember 2017

Meningkat Usia Lagi Setahun


Alhamdulillah syukur kepada Allah SWT kerana terus diberi peluang untuk terus bernafas di muka bumi ni.  Kejap sangat dah masuk 26 tahun.  Hehehe... Masih muda lagi sebenarnya. Rasanya la. Hehehe. 

Dah 26 tahun hidup,  macam-macam dah aku lalui.  Jatuh bangun dalam kehidupan seharian.  Orang-orang yang akh sayang datang silih berganti walaupun sementara.  Tapi itu pun dah cukup membahagiakan aku. Walaupun mungkin ada yang dah melupakan aku,  tapi percayalah,  aku tak pernah lupakan mereka walaupun orang yang aku tak berapa suka.  Hehehebe... Bukan tak suka orangnya,  tapi tak sukakan perangai dia.  Alhamdulillah masih okay. 

Baru berapa hari secara rasmi masuk umur 26 tahun,  lagi beberapa hari dah masuk umur 27 tahun secara tak rasmi.  Apa nak buat,  dah lahir hujung tahun ka? Heheheh.. 

Terima kasih atas doa dan ucapan korang yang sudi doakan aku.  Semoga segala doa korang tu,  dikembalikan kepada korang.  Dan insya Allah,  aku dah dapat hadiah yang terbaik untuk harijadi yang ke 26 ni.  Mungkin ada yang dah tahu,  mungkin ada yang belum. Tunggu la nanti aku cerita...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan