23 November 2017

Jangan Tengok Pengabdi Setan Kalau...


Kawan aku,  si Razzwey ajak tengok Pengabdi Setan sebab dia dapat jemputan dari member dia untuk tengok filem tu di GSC One Utama malam tadi. Walaupun aku bukan penggemar filem seram,  tapi disebabkan tak ada aktiviti nak dibuat,  aku pun pergi la sekali.  Lagipun,  aku nak jadi antara yang pertama tengok filem ni memandangkan secara rasmi ia ditayangkan di Malaysia hari ni. 

Dan,  antara artis yang turut join tengok Pengabdi Setan dengan kami semua,  Dato Fazley,  Mawar Rashid,  Raff Yaakob,  Liyana Jasmay dan Imran Ajmain.  

Pasal filem ni,  aku tak syorkan korang tengok filem ni kalau korang jenis lemah semangat dan senang terkejut.  Berapa kali aku terkejut sepanjang hampir dua jam tayangan filem tu.  Elemen-elemen kejutan yang kadang korang tak sangka pun.  

Liyana Jasmay duduk kat baris belakang aku, betul-betul belakang aku,  memang terdengar la dia menjerit sekali.  Bukan dia je,  hampir satu panggung menjerit.


Berdasarkan ending movie,  aku rasakan akan ada sambungan filem ni nanti di masa akan datang.  Jadi,  korang jangan lupa pergi tengok filem ni dekat wayang yang berdekatan dengan korang... Dah mula tayang dah.   Aku bagi 9/10 untuk filem ni. 



2 ulasan:

  1. cerita ni memang org ckp seram giler, IQ mmg xske crte seram..hahahaa!

    BalasPadam
  2. wahh menarik nie nak kna p tgk nanti

    BalasPadam