21 Mei 2016

Selesai Program Permukiman MB Daerah Kerian



Akhirnya...selesai jugak Program Permukiman Menteri Besar Perak di Daerah Kerian...berbanding dengan Hulu Perak, permukiman daerah Kerian kurang menarik sikit...ye la...mungkin sebab buat kat tempat sendiri, aku jadi bosan...hahahaha...ye la...tempat sendiri, aku boleh pergi bila-bila masa walaupun aku sendiri tak tahu bilanya nak sampai...

Menariknya...ada sesetengah tempat aku nak pergi terpaksa guna Waze...hahaha...puncanya sebab aku tak tahu tempat...memalukan betul...tempat sendiri pulak tu...

Pada mulanya, aku cadang untuk buat BBQ pada malam terakhir kat rumah aku untuk geng media, tapi tak kesampaian sebab aku pun terpaksa tinggal di homestay untuk memudahkan pergerakan aku...

Tak kisah la apa pun..janji dah selesai dah semua...lepas ni tak tahu la mana pulak...tunggu je la...

1 ulasan: