13 Mei 2016

Sampai Tak Tahu Nak Makan Apa!!!



Pernah tak korang rasa sampai satu masa tu, korang tak tahu nak makan apa? Aku merasainya sekarang...bukan sekarang, tapi dua tiga hari ni...pergi la kedai mana sekalipun, aku sampai tak tahu nak makan apa...

Pergi mamak pun tak tahu nak makan apa, pergi kedai siam atau Melayu pun tak tahu nak makan apa...asyik makan makanan yang sama...roti kahwin, nasi goreng kampung telur mata, tomyam telur dadar, mee goreng mamak...tekanan betul macam ni...

Nak makan KFC, burger, McD...hermmm... aku dah bosan...ada sekali tu, aku pergi kedai mamak, order air dulu...lepas tu panggil mamak, termenung kejap...tak tahu nak order apa...semua jadi takda selera nak makan...bukan tak lapar, tapi tak tahu nak makan apa...kalau pergi hipster cafe pun, aku rasa benda yang sama akan jadi...

Tengah hari pun sama kalau makan nasik campur...nak makan ayam, boleh kata tiap-tiap hari...nak ambil ikan, masakan tak menarik...nak makan daging...takda mood nak makan daging...alih-alih...ayam jugak yang aku ambil...

Susah kalau macam ni...kurusnya tak jugak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan