31 Mei 2016

Pindah Rumah Baru

Macam yang aku tulis sebelum ni, kami terpaksa keluar dari rumah sewa lama di Tambun secepat mungkin sebab rumah tu akan dijual...kelam kabut aku dan dua tiga orang lagi budak rumah aku cari rumah baru...bila dah jumpa yang di tengah-tengah dengan kami semua, mahal pulak...bukan mahal sewa, tapi depositnya mahal...mana nak cari RM500 seoranguntuk deposit... adeih...



Jadi nasib baik aku jumpa satu rumah ni di Bercham...deposit pun murah dan masih mampu dibayar walaupun aku terpaksa dahulukan duit aku separuh untuk seorang budak rumah aku sebab gaji dia lewat...takpe la...tolong kawan...

Hari ni aku cuti dan pindah terus barang-barang dari rumah lama...terus pindah dan duduk di rumah baru...nak mengemas entah bila...nak tak nak, malam ni kena kemas jugak...lepas ni takda cuti sebab aku sibuk di Kuala Kangsar...


Jadi, selamat tinggal Taman Tambun Baru, dan selamat datang Taman Putra Indah...sekarang masa nak teroka Bercham pulak...nak cari jalan shortcut...hehehe...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan