29 Mei 2016

Kerja Yang Memenatkan Tapi Menyeronokkan

Fuhhh...memang dua hari ni aku dan media Perak sangat letih...bermula dari hari Jumaat sampai la ke saat aku menaip entry ringkas ni...

Jumaat malam aku ke Kuala Kangsar untuk pengumuman calon PAS bagi Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Kangsar...habis majlis lebih kurang jam 12 lebih tengah malam... balik ke Ipoh terus 'ketuk' story dan tidur lebih kurang jam 2 pagi.


Hari Sabtu tengah hari aku ke Kuala Kangsar lagi walaupun agak letih...pukul 1 tengah hari, sidang media MCA Perak tentang isu hudud...aku tak nak komen pasal ni sebab aku tak tahu undang-undang...hehehe...


Lepas tu pukul 3 petang aku dan geng media yang lain ke Safari Resort Kuala Kangsar untuk pengumuman calon BN pulak...habis dalam jam 5.30 petang dan terus balik ke Ipoh untuk siapkan berita...banyak jugak la...

Bila dah siap berita dalam pukul 8.30 malam..terus ke program Deklarasi Rakyat yang dihadiri oleh Tan Sri Muhyiddin Yassin...pukul 12.30 malam baru habis... dengan perut lapar yang hanya beralaskan mee kari tulang di Kuala Kangsar jam 2 petang...itu la sekadar alas perut aku...


Tapi habis je program Muhyiddin...pukul 1 pagi terus kami ke mamak untuk mengisi perut...tengah malam pun tengah malam la...janji isi perut yang dah berbunyi...apa lagi...nasi kandar la jawabnya...



Walaupun agak seronok... tapi memenatkan...belum habis satu benda, ada lagi benda nak kena buat... lemau weh badan... hahahaha... nak rehat? Tunggu habis PRK nanti...baru la boleh rehat sikit...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan