11 Mei 2016

Lepas juga rasa mengidam...



Lepas ja kerja hari ni, terus aku ajak member ofis aku pergi makan pulut durian dekat Meru...teringin...tambah lagi tengok ramai kawan-kawan aku duk upload gambar pulut durian di Facebook...terliur rasa...

Tapi elok je sampai...penuh orang kat kedai tu...kena tunggu dalam 10 minit baru dapat meja...tapi pulut durian yang aku makan macam kurengg sikit...sebab tak guna santan...tapi lebih kepada macam kuah bubur atau pengat...pekat sangat...lepas tu takda gula untuk aku tabur atas pulut tu...huhuhu...

Tapi disebabkan teringin nak makan, telan je la...makan guna sudu..tak puas rasa...hahahah...lepas tu pekena pula cendol pulut walaupun asalnya aku pesan cendol durian...malas nak tunggu, makan je la cendol pulut tu...janji lepas tekak aku nak makan pulut durian...cendol tu sampingan je...hahahaha....

1 ulasan:

  1. Kena beli santan, tanak pulut makan ramai2 kat rumah ..lagi puas hati.

    BalasPadam