20 Mei 2016

Kenapa aku tak suka budak-budak...

Aku cukup tak suka budak-budak... kenapa? Meh sini aku nak cerita...



Sebenarnya, aku bukan tak suka budak-budak, sebaliknya aku sangat suka budak-budak...tak kira la umur berapa pun...cuma yang buat 'spoil' sikit bila budak-budak yang darjah lima enam ni panggil aku PAK CIK!!!

Adeih...aku muda lagi...kalau budak-budak yang tadika tu panggil aku pakcik aku boleh la terima lagi...ini budak yang darjah lima enam ni panggil pakcik, aku tak boleh terima.

Rasa tua sangat diri ni...aku baru 25...baru ye...baru 25...masih muda remaja...bergetah lagi...hahaha...bila dorang panggil aku pakcik, nawaitu aku untuk berbual mesra terus hilang...seperti burung berterbangan bebas diatas awan...cewahhh...

Kalau anak buah aku dan anak kawan-kawan aku, sikit aku tak kisah walaupun dalam hati terasa tua sikit...hahaha....tapi bila budak-budak yang aku tak kenal panggil aku pakcik...aku rasa aku tersangat tua...cuba la panggil abang...kadang-kadang kalau aku nak teruskan berbual, aku bahasakan diri aku abang, lepas tu baru okay dorang panggil aku abang...hahaha...

Nampak tak? Aku tak nak mengaku aku ni tua...jadi...tolong panggil aku abang ye adik-adik...hahahaha...ok bai...

3 ulasan:

  1. hahahah.. kita pun tak suka bebudak tau.. dulu masa b4 kawin rasa mcm nak cubit nak tampar jer tapiii skrg dah terkeluar 2 budak kecik ni.. acerner?? hahahah ni bulan 10 nak keluar sorang lagi.. hahahahah

    BalasPadam
  2. hahahaaa.. ala , kite pun baru doplolima jugakk.

    BalasPadam