17 Mei 2016

'Berkampung' Di Kampung Sendiri



Program permukiman Menteri Besar Perak kali ni di kampung aku sendiri... well...bukan kampung aku sangat pun, tapi di daerah aku sendiri, daerah Kerian. Mulanya memang seronok la...sebab ingatkan boleh tidur kat rumah sendiri.

Tapi...disebabkan program terlalu padat, dari pagi sampai ke malam dan nak memudahkan pergerakan dan beberapa masalah lain, aku terpaksa tidur di homestay yang disediakan...

Permukiman kali ni aku tak tahu la nak cakap seronok ke tak...sebab buat kat tempat aku sendiri...jadi dah agak bosan kat sini...kalau daerah lain, mungkin seronok jugak sebab boleh tengok tempat orang...tapi bila buat kat tempat sendiri, macam kurang pulak...sebab aku boleh datang bila-bila masa...walaupun ada tempat kat Kerian ni yang aku tak pernah sampai...hahahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan