Bermula cuti lima hari...

Fuhhh...akhirnya buat pertama kali aku bercuti lama sepanjang aku bekerja ni...lima hari aku ambil cuti...mesti masa aku kerja nanti, nak cari mood kerja tu tak ada..heheheh...

Aku ambil cuti bermula 23 April sampai 27 April...5 hari...itu pun dah penuh dengan pelbagai perancangan dengan keluarga aku...sekarang ni aku ada dekat rumah abang aku di Wangsa Maju...

Esok pagi dah nak gerak ke Jengka 20 untuk kenduri sepupu aku pada Ahad...Isnin baru gerak balik ke Klang, rumah abang aku yang seorang lagi...Selasa konvo, Rabu dah balik ke Ipoh...

Waaa padatnya jadual aku...macam tak cuti pulak...penat atas jalan je rasanya...

Catat Komen

3 Ulasan

Tinggalkan komen anda di sini...

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)