31 Disember 2015

Terima kasih kawan...



Walaupun harijadi aku dah lepas beberapa hari, masih ada juga yang sudi nak raikan..sebenarnya, aku tak mengharapkan sebarang sambutan atau sebaliknya, cukup sekadar doa untuk aku dan kawan-kawan serta keluarga aku, itu dah cukup...



Tapi, semalam, kawan-kawan baik aku dekat Ipoh sudi raikan majlis aku walaupun tak seberapa...pada awalnya, aku yakin dorang semua tu nak 'prank' aku...tapi disebabkan aku ajak lepak dekat Dataran MBI, jadi keadaan tu tak sesuai..hehehe...rancangan dorang semua dalam poket aku...



Tak ada apa pun, cuma makan-makan dan sembang-sembang...terima kasih aku ucapkan dekat Faees, Basyir, Naz dan kawan Basyir...terima kasih untuk cupcake yang sedap  tu..serius sedap...



Tak lupa juga..terima kasih kepada teman tapi mesra aku, Eha sebab sudi kirimkan hadiah dan keychain yang comel...bagi balik sama macam apa yang aku bagi kat dia dulu...hehehe...so sweet dear...



Insya Allah..bertambah umur satu angka lagi...semoga semuanya berjalan lancar di masa akan datang...insya Allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan