02 Januari 2015

Catatan Mat Luthfi

Assalamualaikum...

Finally...aku dapat jugak buku Catatan Mat Luthfi...nasib aku baik sebab aku turun dekat Pudu Sentral...

Aku balik ke Shah Alam tapi aku turun dekat Pudu sebab takmau bayaq teksi yang mahal..hahahaha...anggaran RM25 kalau tak pakai meter dari seksyen 13 ke UiTM...better turun Pudu - Masjid Jamek - KL Sentral -Padang Jawa - UiTM

Ok..bila sampai Pudu..aku terus naik ke Kedai Buku 1Malaysia untuk cari buku Mat Luthfi ni...kot ada..then...cari punya cari..tak jumpa..plus...aku tak tanya pun pekerja kat situ..

Then..terus la aku menapak ke stesen LRT Plaza Rakyat..kalau korang perasan,ada satu kedai buku sebelah kiri sebelum korang keluar dari Pudu Sentral tu...

Aku pun masuk la..kot ada..walaupun asalknya aku tak yakin...aku pun tengok la..then...akak tu tanya aku cari buku apa..

Aku pun cakap la nak cari buku Catatan Mat Luthfi..akak tu terus tunjukkan..and thank god..ada pun buku tu..tanpa berfikir...terus bayar walaupun bajet tengah hermmm..tapi..aku dapat jugak buku ni...










Buku yang menarik..tak rugi beli...ada mesej yang tersurat dan tersirat...selamat membeli dan membaca...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan